Nombre total de pages vues

mardi 2 février 2016


Avstriya və Çex Respublikasına təlim səfərinin hesabatı

(May 24-30, 2015)




Vazeh Asgarov
        Çox böyük məmnunluq hissi ilə bildirmək istərdim ki, Azərbaycan Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə 2015-ci ilin 24-30 may tarixlərində Avstriya və Çexiya Respublikasında təşkil olunmuş “The Bologna Process İmplementation” təhsil programında mən də Azərbaycan Dillər Universiteti əməkdaşı kimi təmsil olunmuşam. Bu qısa zaman ərzində Avropanın iki ölkəsində olmaq və hər iki ölkənin ali təhsil müəssisələrində, təhsil nazirliklərində, keyfiyyətin təminatı agentliklərində və digər qurumlarda müxtəlif görüşlərdə olmaq mənim üçün çox önəmli oldu.
Gündəliyə uyğun olaraq ilk 3 günü biz Vena və Boku şəhərlərində Keyfiyyətin təminatı və Akredidasiya agentliyində, Elm, Tədqiqat və İqtisadiyyat Federal Nazirliyində, Campus Wien nin Elmi Tətqiqat Universitetində eləcə də Bokudadı University of Natural Resources and Life Sciences də olduq. Burada Boloniya sisteminin həyata keçirilməsi, keyfiyyətin təminatı və idarə olunması, Avstriyada ali təhsil və onun idarə olunmasına dair müxtəlif insanlarla çox maraqlı görüşlərimiz oldu.

Vazeh Əskərov Praqa Universiteti
Növbəti günlərdə isə biz Çexiya Respublikasında çox böyük tarixə malik olan Palasky University də, Masaryk University, Charles University eləcə də Təhsil, Gənclər və İdman nazirliyində University of Economics Prague görüşlər keçirtdik. Çexiya Respublikasının sözügedən qurumlarında ali təhsilin inkişaf etdirilməsi, reform və ixtisasartirma, keyfiyyətin təminatı sisteminin daxili inkişafetdirilməsi ( Developping internal QA system), bu işdə tələbələrin yeri və vəziyyəti, onların təmsil olunması eləcə də keyfiyyətin təmin olunmasında tələbələrin öhdəlikləri, doktorluq programları, Çexiya ali təhsil sistemində Boloniya prosesinin təmin olunması, akreditasiya komisiyaları, Ali təhsil ocaqlarının reform və özünü idarəetmə qaydaları ilə tanış olduq.

                                    BOKU - Universität für Bodenkultur Wien
Bu görüşlər ərzində məni daha çox maraqlandıran bir sıra məsələlər oldu ki, onları öz hesabatıma daxil etmək istərdim:
1.     Təhsilin idarə edilməsinə yeni bir baxış, istifadə olunan bilik və bacarıq eləcə də müxtəlif instutların təcrübəsi;
2.     Ali təhsil müəssisələrində keyfiyyətin təmin olunmasında istifadə olunan müxtəlif dərəcə, səviyyə və vasitələrin rolu;
3.     Kurrikulumların həyata keçirilməsi (implementasiyası) tədris prosesində keyfiyyətin təminatına təsiri;
Belə bir nəticəyə gəlmək olar ki, hər iki Avropa dövlətlərinin Alı təhsil ocaqları və bu sahəyə rəhbərlik edən və aid olan qurumlar mükəmməl təhsil standartları və normativləri ilə Boloniya təsisatları tələblərinə cavab verən forma və strukturlar əsasında fəaliyyət göstərirlər. Ali təhsil müəssisəsinin fəaliyyətinin şəffaflığının təmin olunması üçün eləcə də universitetdaxili monitorinqlərin və qiymətləndirmələrin aparılması üçün təhsil sisteminin elektron idarə olunması həyata keçirilir. Univesitetlerdə daxili və xarici qiymətləndirmənin aparılması, kafedralarda çalışan əməkdaşların retinqinin aparılması və onun mexanizmi maraq doğuran məsələlərdəndir. Universitetlərin elmi potensialının artırılması, universitetlərin retinqlərinin qaldırılması üçün görülən işlər də vacib sayıla bilər. Təhsilin müasir səviyyəyə çatdırmaq üçün beynəlxalq təcrübədən faydalanmaq, müxtəlif beynəlxalq layihələrdə iştirak edərək ali təhsil ocaqlarının nüfuzunun qaldırılmasına xidmət etmiş olar.
Vazeh Əskərov Avstriya

Keyfiyyətin daxili və xarici təmin olunması mexanizmi Palacky University də çox maraqlı təşkil olunması mexanizmi movcuddur. Prosedur qaydalarına uyğun olaraq xususi təhsil proqramları movcuddur ki, burada kreditlərin hesablanması və təlim mexanizmləri işlənilmişdir. Qəbulun aparılması, tələbənin müəllim tərəfindən və özünüqiymətləndirmə mexanizmi, informatik və təlim ressursları, tələbənin dəstəyi (support), təhsilin davamlılığı və bitməsi eləcə də tələbənin iş ilə təmin olunması üçün universitetin yaratdığı təşkilatların verdiyi dəstəklər vacib meyarlardan sayıla bilər.
Vazeh Əskərov Carolina University
Əlbətdəki təhsildə millilik məsələsi yoxur lakin milli təhsil sisteminin getdikcə beynəlxalq təhsil sisteminə uyğunlaşdirmaq bunun üçün mövcud olan müxtəlif beynəlxalq proqramlardan istifadə edərək ölkədaxili və beynəlxalq universitetlər və təşkilatlar ilə universitetlərin əlaqələrinin genişləndirilməsi, müxtəlif tələbə mübadilə proqramlarının işlənib hazırlanması, xarici tələbələrin sayının artırılması üçün dərslərin müxtəlif xarici dillərdə tədris edilməsi məsələləri də öyrənilməkdədir.

Düşünürəm ki, son zamanlar Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən tədrisin idarə olunması, təhsildə keyfiyyətin təmin olunması mövzularında sistemli şəkildə müxtəlif beynəlxalq görüşlər həyata keçirilir. Belə görüşlərə universitet rəhbərliklərdində dəvət olunması çox mühüm bir addımdır. Əminəm ki, Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafına yönəlmiş bu tədbirlər ölkəmizdə təhsilin strateji hədəflərini və bu istiqamətdə yerinə yetiriləcək meyarları müəyyən etməkdə yardımçı olacaqdır.


Dr. Vazeh Əsgərov
Azərbaycan Dillər Universiteti
Tədris işlər üzrə prorektor


Aucun commentaire: